ZARZĄDZENIE Nr 120.4.2023

ZARZĄDZENIE Nr120.4.2023
BURMISTRZA MIASTA I GMINY OPATÓW
z dnia 12 stycznia 2023 r.
w sprawie:

ogłoszenia konkursu na stanowisko

Opatowskiego Ośrodka Kulturyw Opatowie
oraz określenia regulaminu konkursu.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2022 r. poz. 559 zpóźn.zm.), art. 16 ustawy z dnia 25 października 1991 r.
o organizowaniui prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U z 2020 r. poz. 194) postanawiam,
co następuje:

§ 1

1. Ogłaszam konkurs na stanowiskodyrektoraOpatowskiego Ośrodka Kulturyw Opatowie.
2. Treść ogłoszenia o konkursie stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 2

1. Regulamin konkursu na stanowisko Dyrektora Opatowskiego Ośrodka Kultury w Opatowie
oraz szczegółowy tryb pracy Komisji Konkursowej określa Załącznik Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
2. Komisja Konkursowa powołana zostanie odrębnym Zarządzeniem.

§ 3

Ogłoszenie o konkursie o którym mowa w § 1 podlega:
1) zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Opatów oraz na tablicy
ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Opatów,
2) podaniu do wiadomości pracownikom Opatowskiego Ośrodka Kultury w Opatowiew sposób
zwyczajowo przyjęty w tej instytucji.

§ 4

Wzór umowy w sprawie warunków organizacyjno-finansowych działalności Opatowskiego Ośrodka
Kultury w Opatowiewraz z programem działania instytucji kultury stanowi Załącznik Nr 3
do niniejszego Zarządzenia.

§ 5

Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Opatów.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz

Grzegorz Gajewski

Załącznik nr 1

  ZARZĄDZENIE Nr 120.4.2023

Załącznik nr2

  ZARZĄDZENIE Nr 120.4.2023b

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 stycznia 2023 20:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Longina Ordon
Ilość wyświetleń: 409
13 stycznia 2023 20:26 (Longina Ordon) - Zmiana treści zakładki.
13 stycznia 2023 20:25 (Longina Ordon) - Zmiana treści zakładki.
13 stycznia 2023 20:24 (Longina Ordon) - Zmiana treści zakładki.